Benarkah ESP Shaklee memberi manfaat kepada penggunanya?

Assalamualaikum

ESP untuk kulit cantik
ESP untuk awet muda
ESP untuk dapatkan tumit kaki yang licin
ESP untuk kekal bertenaga
ESP mengenyangkan
ESP untuk kuku sihat & cantik
ESP untuk rambut
ESP.. ESP.. ESP..

Banyaknya manfaat ESP ni.. Betul ke? Boleh percaya ke? Nak tahu betul atau tak.. Nak percaya berkesan atau tak.. Sebenarnya kenalah cuba sendiri.. Kalau tak cuba, mana kita nak tahu kan..

Ok2, kalau xtahu apa kelebihannya, Macam mana nak labur duit membeli kan? Secara amnya, ESP ni merupakan protein soya.. Antara kelebihan dan keistimewaan protein soya, boleh dapatkan di sini. Info secara general..

Sekarang ni nak share dengan semua tentang keBESTan ESP ni.. Ramai yang cuba sekali, then nak lagi.. lagi.. dan lagi.. Harga juga amat berpatutan dan sangat menjimatkan. So rugi kalau anda tidak mencuba..


  • sy amek esp sejak awal mengandung sbb letih sgt bdn..lepas minum esp baru ok, boleh function mcm biasa..kalau tak mmg tidur je satu hari..smpi skrg takleh tinggal esp tiap2 pagi..mesti minum..suka sgt! suami pun terjebak minum skali..hehe - Noraihan
  • lets start..best esp, 2 bulan consume..kulit muka lembut..hehe - Atieka
  • X la,asben sawo matang,sy kuning langsat cerah la,tpp pas sy ambik shaklee smpai hr ni kulit kita pun nampak makin sihat Dan cantik.. Insyaallah..proses bersalin pun mudah,waktu lahir kulit baby bersih warna putih kemerahan - Rokiah
  • betul tu..kulit bby cantik je..x sensitip pun..sy pon amalkaan esp msa ngandung.. - Ija
  • Nak share testimoni sendiri pulak yang menggunakan SET BERPANTANG SHAKLEE
    Sebelum gi labour room saya minum ESP. Dalam sakit-sakit tu badan tetap rasa bertenaga. Masa proses bersalin, alhamdulillah...3 kali push keluar Baby Hana, 3.6kg. Masa dalam wad, saya minum lagi ESP. Badan rasa segar sampai orang katil sebelah ingat saya admit ward sebab alahan masa mengandung. Bila tolak katil Baby Hana terkejut dia sebab tak sangka dah bersalin. Muka tak pucat dan badan nampak cergas katanya. Sekarang, dalam pantang sepenuhnya saya ambil supplement Shaklee. Bibik yang jaga anak2 saya masa dalam pantang sebelum ni pun cakap.."nampak bedanya! kali ni kamu nampak cergas! muka nggak pucat." Ape lagi kengkawan. Jom dapatkan set berpantang segera. Para suami boleh juga belikan untuk isteri yang bakal melahirkan tak lama lagi. (^_^) - Diyana
  • New testimoni from my dearest hubby on esp...
    Hubby: bgs la esp ni...kalau minum mesti kenyang
    Me : kan..best kan
    Hubby : mmg betul la, selera makan pun kurang dan badan rasa ringan..
    Me : :-) (happy..happy...happy....alhamdulilah) - Kalsom
  • saya dah try ESP...mmg berbaloi la dgn harga coz selesai masalah sembelit n blh control makan sbb ESP mengenyangkan dlm jangka masa yg lama... - Siti Zaitun
  • saya pon amalkan esp.. mmg teruja.. tak mkn sehari rasa tak senang duduk.. esp sgt menjimatkan dan memberi bnyk kebaikan - Nurul Nadia
  • heheh...teruja plak sbb sy tgk yg amek esp nih kulit pun lawa2.. - Farahin
  • alhamdulillah..smnjak sy tukar kpd shaklee (esp, lecit,alfa n herb lax) mmg mnjd..lawasnya bkn main..kulit mmg nmpak lain dr dlu even baru ambil 1 tong esp..lemak kt pinggang makin susut.lg best mkn dpt dikawal..rs kenyang.. - Azdilafaraza
  • saya amik esp tuk tenaga,coz selalu rasa penat n asik lapar je.mmg berkesan.saya jenis tak bole duduk lama masa miting,mesti sakit kepala.haritu miting 4 jam,,rasa sekejap jer masa berlalu.saya balik rumah rasa bertenaga mcm waktu mula2 nak attend miting.ajaib!saya pon tak sakit kepala.tu baru hari ke 6 saya amik esp.rupanya,bukan tu jer.parut chicken pox saya mula bercantum n jadi cerah.lemak kat bdn pon bole nampak mula hilang sikit.bes tul esp ni.saya baru amik hari ke 8 hari ni.rugi tak cuba. - Khairi
Jadi, amacam? Best tak produk ESP ni? Macam yang saya cakap tadi, kalau nak tahu kenalah mencuba dahulu. Semua testimoni ini adalah daripada pengalaman pengguna-pengguna ESP, di mana mereka telah berpuas hati dengan keberkesanannya dan seterusnya berkongsi dengan orang ramai di group secret di facebook. Nak join group tu? Kenalah jadi customer untuk produk Shaklee dahulu.. ;)
Hubungi Pengedar Shaklee Anda (Farah); 
@ sms/whatsapp : 017-6734603 
@ emel : diana_1112@yahoo.com 

No comments:

Post a Comment