Hamil selepas 2 bulan ambil set kesuburan shaklee



Assalamualaikum w.b.t

Hampir setiap hari saya terima pm daripada customer yang bertanyakan tentang set kesuburan shaklee. Kerap kali juga saya terangkan bahawa bahawa suplemen shaklee bukanlah penyelesaian mutlak kepada masalah sukar hamil. Apa yang penting, ketahui punca masalah dan lebih baik dapatkan pendapat pakar terlebih dahulu. Sekiranya tiada masalah serius seperti rahim terbalik, tiub fallopian tersumbat, masalah endometriosis (sekadar menyebut beberapa punca), maka pengambilan suplemen boleh dijadikan sebagai usaha alternatif.

Rezeki Allah. Berkat usaha dan doa yang tidak putus2 kepada Allah, ramai juga yang berjaya hamil dengan pengambilan set kesuburan shaklee. Alhamdulillah.. Saya tumpang gembira buat mereka. Dan di sini saya sertakan testimoni seorang pengguna set kesuburan shaklee.




 “Alhamdulillah.. Saya hamil selepas 2 bulan mengamalkan set kesuburan shaklee untuk suami & isteri. Kawan2 yang sedang mencuba jangan berputus asa ya.. lambat atau cepat itu semua atas rezeki masing2.. yang penting usaha..”

- Pengguna Set Kesuburan Shaklee -


AMARAN!!!
1) Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
2) Pesakit SLE tidak boleh mengambil Vitalea dan Alfalfa Complex

Hubungi Pengedar Shaklee Anda (Farah);
sms/whatsapp : 017-6734603
http://bit.ly/PM_Farah

No comments:

Post a Comment