Free Consultation From ME



Assalamualaikum w.b.t

Siapa nak free consultation tentang suplemen shaklee? Jangan segan silu untuk emel saya di diana_1112@yahoo.com atau whatsapp/sms 017-6734603. In shaa Allah saya akan jawab dalam tempoh 24 jam hari bekerja.. :D

“Perlu ke consultation ni? Kat botol vitamin pun ada dah cara nak makan vitamin. Beli je kat mana-mana, kan senang! Nak consultation bagai buat apa??”

Betul, kalau kita makan suplemen sekadar untuk kesihatan asas, mungkin tiada masalah. Sehari ambil vitalea 2 biji selepas sarapan. Setel! Tapi bagaimana pula yang ambil pelbagai jenis suplemen, jamu juga ubat-ubatan? Bagaimana pula dengan yang mengambil suplemen untuk tujuan tertentu? Bagaimana pula dengan mereka yang ada alahan?

Kami SID bukanlah perfect mana pun. Tapi saya yakin kami semua komited dengan tugasan kami iaitu untuk membantu semua rakyat Malaysia mempunyai kesihatan yang baik. Apa yang kami tahu, kami kongsikan. Segalanya berdasarkan fakta kajian yang dikeluarkan oleh Shaklee dan juga pengalaman pengguna-pengguna Shaklee. Inilah peranan kami.

Kenapa anda perlukan consultation?

# Supaya saya tahu tahap kesihatan anda, jadi saya boleh sarankan suplemen yang bersesuaian dengan anda.



# Supaya saya tahu latar belakang anda (jantina, sedang mengandung ke, ada ambil ubat-ubatan tertentu ke, baru lepas operate ke, umur dll), jadi saya boleh sarankan suplemen yang bersesuaian dengan anda.

# Supaya saya tahu tujuan anda mengambil suplemen, jadi saya boleh sarankan suplemen yang bersesuaian dengan anda.

# Supaya saya tahu jika anda mengalami sebarang alahan, jadi saya boleh sarankan suplemen yang bersesuaian dengan anda.

# Supaya saya dan anda boleh sama-sama berbincang tentang jadual pengambilan vitamin anda, jadi anda boleh mendapatkan kesan pengambilan suplemen yang optimum.

# Supaya saya dan anda boleh sama-sama berbincang tentang masalah yang mungkin timbul selepas anda mengambil suplemen, jadi anda boleh mendapatkan kesan pengambilan suplemen yang optimum.

# Supaya saya dan anda boleh sama-sama berbincang mencari penyelesaian kepada masalah kesihatan anda, jadi anda boleh mendapatkan kesan pengambilan suplemen yang optimum.

# Supaya saya dan anda sama-sama berada dalam win-win situation. Anda berpuas hati dengan suplemen Shaklee, saya berpuas hati dapat membantu anda.

AMARAN!!!
1) Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


Hubungi Pengedar Shaklee Anda (Farah ID 885249);
sms/whatsapp : 017-6734603
http://bit.ly/PM_Farah

No comments:

Post a Comment