My Passion!



Assalamualaikum w.b.t

Lama sungguh tak update blog ni. Hampir bersawang dah! Walau apapun, terima kasih kepada readers sebab sudi juga menjengah blog ni walau dah lama tak update. Siap ada yang emel lagi untuk consulation suplemen shaklee kan.. Thanks readers! Sayang uolls sangat2!

Setelah hampir 2 tahun kewujudan blog ni, saya buat keputusan untuk menambahbaik kandungan blog. Mulai harini, content blog tidak lagi berkisar kepada shaklee semata-mata. Tapi lebih kepada my passion! And of course, shaklee adalah salah satu daripadanya. Jadi, readers still boleh contact saya untuk sebarang consultation berkaitan shaklee dan kesihatan. In shaa Allah.. saya akan bantu mana-mana yang boleh saya tolong.

Jangan malas-malas tau!

Saya percaya, setiap orang pasti ada passion tersendiri. Tak salah untuk mengikut kemahuan sendiri asalkan berlandaskan perkara-perkara kebaikan. Passion saya sekarang adalah kerja hakikiku, shaklee dan juga baking.. Amek ko! Tamak.. tiga sekali.. Haha.. Yang penting saya bahagia dengan pilihan saya, betul tak? Lepas ni, kita boleh bertukar-tukar cerita tentang dunia baking pulak. In shaa Allah.. :)
 
Hubungi Pengedar Shaklee Anda (Farah ID 885249);
sms/whatsapp : 017-6734603
http://bit.ly/PM_Farah
facebook : Kekal Sihat & Cantik bersama Qaseh-delima

No comments:

Post a Comment