Bulan ni promosi ESP, bukan ostematrik!

Assalamualaikum w.b.t

Bulan ni promosi ESP, bukan ostematrik!

Tapi nak cerita tentang ostematrik jugak! Ada seorang customer ni suka sangat dengan ostematrik. Dah 5 botol dia consume. Botol pertama hingga keempat hanya melalui orang tengah. Botol ke 5 ni barulah berkesempatan untuk jumpa face to face. Hehe.. Saya suka kalau jumpa depan-depan sebab senang nak bercerita, nak tanya, nak berbincang, nak dapatkan feedback, nak macam-macam lagi lah.. 

Ceritanya, bila dah jumpa akak ni saya pun terus tanya, dah masuk botol ke-5 ni, maknanya ok sangatlah kan ostematrix ni? Dan inilah antara jawapan yang saya terima daripada akak ni:

1)  Ostematrix buat dia rasa kuat dan sihat
2) Kerja dia ni kadang2 perlu pergi buat pameran. Jadi malam sebelum pameran tu, dia akan telan ostematrik dulu. Kalau tak nanti mesti lenguh2 kaki.. iyalah kena berdiri lama kan.. 
3) Bila datang bulan, biasanya dia akan mengalami senggugut yang melampau. Tapi bila ambil ostematrix, tiada lagi masalah senggugut
4) Masalah kejang kaki atau cramp juga sudah mula berkurangan.


Alhamdulillah.. Tahniah buat akak sebab sanggup berhabis untuk kesihatan diri.. :)

Sedikit penerangan tentang Ostematrix


Tulang adalah struktur penting dalam tubuh manusia. Ia membina kerangka tubuh, menyokong berat badan serta melindungi organ-organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan buah pinggang; selain membolehkan kita menggerakkan otot dan tubuh dengan bebas. Mengekalkan kesihatan tulang yang optimum adalah amat penting untuk mengecapi kesihatan keseluruhan yang sempurna.

Ostematrix

Bukan Sekadar Kalsium
OsteMatrix membekalkan nutrien harian, termasuk kalsium yang penting dalam pembentukan dan pertumbuhan tulang dan gigi. Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral iaitu zink, kuprum dan mangan untuk mengekalkan kelancaran fungsi tubuh. Ditampilkan dalam bentuk kaplet kecil bersalut yang mudah ditelan.


Hubungi Pengedar Shaklee Anda (Farah ID 885249);
sms/whatsapp : 017-6734603 

No comments:

Post a Comment