Promosi Berganda November 2014 : Omega Guard



Assalamualaikum w.b.t

Seperti yang saya war-warkan di facebook personal dan fanpage saya, promosi berganda pada bulan ini adalah Omega Guard!! Omega Guard ni merupakan salah satu favorite suplemen saya juga.. Sejak consume shaklee, sudah dua kali saya jalani ujian darah dan Alhamdulillah, kandungan kolesterol saya adalah normal.. :) Saya percaya, sedikit sebanyak pengambilan minyak ikan ni turut membantu mengawal kadar kolesterol dalam badan. Lebih-lebih lagi saya ni sememangnya penggemar daging, terutamanya daging kambing!

Keputusan Ujian Darah
Untuk makluman readers juga, saya turut membekalkan suplemen Omega Guard ni kepada ibu saudara saya. Just imagine, suatu ketika dulu, tekanan darah dia amatlah tinggi. Pernah hampir mencecah bacaan 200/120. Kadar kolesterol juga teramatlah tinggi. Disebabkan kasihan dengannya yang terpaksa mengambil terlalu banyak ubat-ubatan, maka saya pun bekalkanlah suplemen minyak ikan ni. Saya cadangkan supaya ambil sehari sebiji je untuk tengok keserasian tubuh dahulu. Juga boleh jimat sikit, kan! Dan Alhamdulillah, selepas hampir 6 bulan consume Omega Guard Shaklee dengan konsisten, dua pertemuan akhir dengan doktor baru-baru ini menunjukkan kadar kolesterol yang normal dan tekanan darah juga normal! Subhanallah.. Masha Allah.. Terima kasih Ya Allah!

Omega Guard ni ada banyak manfaat sebenarnya. Saya pasti mesti ramai orang di luar sana yang ternanti-nanti akan promosi ni. Jadi sekiranya anda sememangnya pengguna Omega Guard, inilah saatnya untuk anda dapatkannya dengan harga promosi. Belum pernah cuba? Ini juga masanya untuk anda mencuba..

Istimewanya kali ini, Shaklee menawarkan 2 bentuk promosi khusus untuk seluruh rakyat Malaysia;
 
Omega Guard
Promosi Berganda November 2014 : Omega Guard
BUY 6 FREE 1, FREE MEMBERSHIP
atau
② OMEGA GUARD TWINPACK (2 BOTOL OMEGA GUARD), GET 5% OFF DISCOUNT

Perasan tak, sejak akhir-akhir ni, Shaklee banyak menawarkan bentuk promosi yang pelbagai. Ini juga sebagai tanda terima kasih Shaklee kepada semua pengguna yang mempercayai produk-produknya. Dan sebagai seorang pengedar sah Shaklee, tentunya saya berasa bangga menjadi sebahagian daripada warganya.

Till then, peeps! Kalau ada sebarang kemusykilan, just roger me seperti details di bawah. Semoga segala pekerjaan kita pada hari ini dipermudahkan Allah. In shaa Allah. Assalamualaikum..


Hubungi Pengedar Shaklee Anda (Farah ID 885249);
sms/whatsapp : 017-6734603
http://bit.ly/PM_Farah
facebook : Kekal Sihat & Cantik bersama Qaseh-delima

No comments:

Post a Comment