My name is Farah, and I'm your trusted SID

Assalamualaikum w.b.t

Bagi yang tidak mengenali diri saya lagi, saya merupakan seorang SID (SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR) yang sah..



Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat serta nak tahu cara pengambilan setiap produk shaklee ni jangan malu-malu okay! 

In shaa Allah saya boleh bantu bagi anda yang mempunyai masalah. Ramai yang agak tidak puas hati dengan shaklee tapi bagi saya ia tidak menjadi sebarang masalah sekiranya anda ambil setiap produk shaklee dengan cara pengambilan yang betul. 

Sebab itu pentingnya anda cari seorang SID yang BERILMU sebelum membeli. Bukan sekadar membeli sahaja. Saya sedia membantu sekiranya anda nak tanya apa pun sebab saya suka untuk berkongsi ilmu yang ada. Tapi cara pengambilan itu khas untuk customers saya sahaja. Sebab setiap SID mempunyai cara pengambilan yang berbeza.



Shaklee bukan sejenis ubat untuk menyembuhkan penyakit, tetapi shaklee adalah makanan tambahan bagi memastikan badan mendapat zat diperlukan oleh tubuh kita secukupnya. 

Sekiranya anda ingin menambah income, anda boleh mendaftar di dalam grup saya yang makin hari makin bertambah. 

Berminat untuk menambah income dalam kehidupan seharian anda?

Hubungi Pengedar Shaklee Anda (Farah ID 885249);
sms/whatsapp : 017-6734603
http://bit.ly/PM_Farah
facebook : Kekal Sihat & Cantik bersama Qaseh-delima

No comments:

Post a Comment