Daftar Ahli Shaklee Sekarang!

Assalamualaikum w.b.t

Saya dalam proses untuk recruit 6 new members..

Tak kisahlah untuk MAKAN SENDIRI atau untuk BUAT BISNES..

Ada sesiapa yang berminat??
Anda dialu-alukan untuk mendaftar ahli Shaklee sekarang!



Bagi yang serius mahu berbisnes, saya tidak boleh menjanjikan agar anda PASTI BERJAYA jika bersama saya.. Tetapi saya akan membantu anda untuk GUIDE dan MENTORING berdasarkan segala ilmu dan pengalaman yang saya ada..

Segalanya perlu bermula daripada anda sendiri. Seorang mentor hanya menyumbang 5% kepada kejayaan seseorang.. Baki 95% adalah berdasarkan USAHA ANDA SENDIRI..

Ada sesiapa yang sanggup sahut cabaran ini?
Ayuh!! Kita gerak gempur dengan memulakan step pertama iaitu DAFTAR AHLI SHAKLEE SEKARANG!

Seiring dengan hasrat anda untuk BERNIAGA, maka saya akan hadiahkan anda buku berjudul 'Mudahnya Menjemput Rezeki" hasil tulisan saudara Fathuri Salehuddin.. Hubungi saya untuk maklumat lanjut:

4 comments:

  1. Memang teringin nak jadi ahli..tapi tak tau macam mana..
    Lagi pun, saya memang guna produk ni. Dari kirim kat orang, baik jadi ahli kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. As salam sis.. nak jadi ahli sangat senang.. :)

      ada 2 option; samada dgn bayar yuran pendaftaran rm69 (seumur hidup) atau FREE MEMBERSHIP dgn buat pembelian produk min ~rm660..

      Selalunya amek suplemen apa? nanti whatsapp saya ye 017-673 4603.. nanti saya terangkan lebih detail..

      Delete
    2. Lupa nak info.. shaklee ada buat offer sekarang ni..

      Pendaftaran + Pembelian Produk = FREE VITALEA 1 BOTOL

      So kalau amek option 2 tu, sah-sah JIMAT rm69, malah dapat free vitamin lagi.. hehehe..

      whatsapp saya di 017-673 4603.. nanti kita sembang k!

      Delete
  2. Memang teringin nak jadi ahli..tapi tak tau macam mana..
    Lagi pun, saya memang guna produk ni. Dari kirim kat orang, baik jadi ahli kan.

    ReplyDelete