KPI baru

Assalamualaikum w.b.t

Siapa kata kalau buat bisnes sendiri tak ada KPI yang perlu dicapai? Sebenarnya bila bekerja sendiri lagi banyak benda yang kita kena usahakan. Pernah dengar kan, 9/10 cabang rezeki itu adalah daripada PERNIAGAAN. Jadi perlu juga disematkan dalam fikiran bahawa CABARAN yang bakal ditempuh juga adalah 10 kali ganda daripada bekerja dengan majikan. Well, NO PAIN NO GAIN!!

Awal bulan hari tu, mentor aku +Nur Diyana Yahya telah letakkan new KPI for me..

"Utk bulan jun ni, enroll 2 new members..xkesah samada nk biz atau mkn sndr.."
Itulah whatsapp yg daku terima menghampiri jam 12 tengah malam.. See.. orang lain mungkin ada yang dah lena diulit mimpi, mentor aku ni masih fikirkan strategi bisnes untuk dia dan anak-anak didiknya.. Again, NO PAIN NO GAIN.. :D

Maka keesokan harinya lahirkan entry aku yang bertajuk Daftar Ahli Shaklee Sekarang! dan Daftar Shaklee, Free Vitalea. Inilah KPI baru aku untuk bulan ini.. Ada sesiapa yang nak tolong aku untuk capai KPI ni tak??


Duhai rakan-rakan blogger yang baik hati, doakan agar aku berjaya!

Terima kasih sejuta kali ♡♡♡

Pengedar Shaklee Seremban

No comments:

Post a Comment