20 Tahun Lagi

Assalamualaikum w.b.t

<Merenung masa hadapan>
=======================



20 tahun lagi.. agak2 apa yang akan berlaku?

Yang pasti ianya adalah hasil daripada apa yang kita lakukan sekarang.. orang tua-tua kata.. bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian.. pilihan tu kita yang tentukan.. nak senang sekarang atau senang kemudian?

20 tahun lagi.. target utama nak bebas hutang.. hutang sesama manusia.. juga hutang dengan bank.. kalau dapat setel awal, Alhamdulillah, syukur kepada Allah.. 😊 nak bebas hutang ni, tak boleh duduk diam je.. banyak usaha yang perlu dilakukan.. satu daripadanya adalah dengan berusaha bersungguh-sungguh dalam shaklee.. wajib berjaya dalam bisnes shaklee.. sebab dah nampak peluang dan potensi yang ada dalam shaklee ni.. 😁

20 tahun tu lama.. entah masih hidup entahkan tidak.. asyik rancang kewangan dunia je.. saham akhirat pun kena laksanakan jugak.. hutang dengan Allah pun kena bayar jugak.. kena seimbangkan antara dunia dan akhirat.. Allah pasti suka!

============================
Kalau ada yang punya impian nak money freedom, boleh hubungi saya.. saya bantu tunjukkan caranya.. 😍
============================

Me,
Farah
SID 885249
017-673 4603

No comments:

Post a Comment