ESP : Produk Kegemaranku

Assalamualaikum w.b.t

Pagi-pagi dah shake shake ESP kesayangan ni tau! Kalau nak tau, dah lebih 4 tahun berkenalan dengan protein soya non-GMO ni dan hari ini daku masih setia dengan satu-satunya sumber protein ni.. 😁

Korang nak tau apa yang membuatkan daku tetap teguh hati sampai tak tukar-tukar kepada sumber protein yang lain?



1/ Menu sarapan yang paling mudah dan menjimatkan masa.. biasa bila bangun tidur kan perut rasa kosong, jadi cuma bancuh dan minum.. kenyang iolls! 😋 

2/ Ingat lagi tak cerita yang saya berkejar ke hospital masa pukul 2 pagi sebab rasa sakit sangat dada sampai susah nak bernafas.. rupa-rupanya sebab masalah angin yang terlepas ke bahagian atas abdomen dan doktor suspek gastrik.. lepas tu memang konsisten minum ESP dan Alhamdulillah dah tak ada masalah angin yang melampau macam tu lagi.. 😁 sekarang konsisten amek ESP peppermint ginger plus je.. memang terasa ringan badan.. 👍👍👍

3/ Yang ketiga ni memang saya perasan sangat! Sebab pernah buat eksperimen sendiri.. kalau tinggal ESP, mesti tumit kaki jadi kasar dan keras.. lepas tu bila minum ESP dalam sehari dua, tumit kaki dah jadi lembut balik.. haaii.. macam manalah daku tak jatuh cinta dngan si ESP ni??

Eh.. kalau nak ikutkan banyak lagi sebab laa! Berat badan maintain pun iya jugak.. kulit dan kuku pun semakin sihat.. sebab tu lah saya susah sangat nak tinggalkan ESP ni.. 😂

Notakaki : resipi feberet iolls cuma bancuh ESP dengan air sejuk! Formulasi ESP tu bagi ai dah cukup sedap dah.. hehe

Me,
Farah
SID 885249
017-673 4603

No comments:

Post a Comment