Kenapa Semua Orang Mesti Makan Omega Guard

Assalamualaikum w.b.t

Part 2
=====

Okay, sambung balik cerita kenapa semua keluarga kena ada omega guard.. kalau saya mampu memang rasa nak belanja je semua orang omega guard ni.. 😁

Tadi dah cerita macam mana saya boleh terjebak dengan minyak ikan, sekarang nak cerita kenapa korang pun kena terjebak sama.. 😂

===================================
1 botol omega guard ni boleh digunakan untuk seisi keluarga.. emak, ayah, anak-anak, atok, nenek, semuanyalah.. 😍😍
===================================

👴👵
Kalau untuk atok2 dan nenek2 ni biasanya yang dirisaukan adalah sakit darah tinggi, sakit jantung, strok, arthritis dan sakit sendi.. 

💑
Bagi ayah2, biasanya mengalami masalah kolesterol tinggi, gaot dan terlebih berat badan, betul kan? 

Ibu2 pula tiap-tiap bulan mesti ada simptom2 tertentu, dan bila ada rezeki, akan hamil dan menyusukan anak dengan penuh kasih sayang.. 😉

👬👭
Kalau untuk anak-anak pulak, sekarang ni banyak kes asthma dan ekzema dalam kalangan anak-anak kecil.. dan yang dah masuk sekolah tentulah nak fokus pada pembelajaran..

======================

Haa.. apa kaitannya OMEGA GUARD dengan masalah-masalah kesihatan kat atas ni?



Iya, betul tu! 
Omega Guard dapat membantu mengurangkan atau mengawal masalah-masalah 👆👆👆

💖 Omega Guard mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi 

💚 EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi-fungsi otak 

===================

Inilah sebab kenapa saya nak sangat-sangat semua keluarga dapatkan omega guard.. saya dah makan dan saya dah dapat kesan.. jadi saya nak agar semua orang pun dapat rasai kesan yang saya rasa.. ❤

Notakaki : nak tau kenapa saya pilih Omega Guard sebagai suplemen minyak ikan, tunggu post selepas ni, okay!

Me,
Farah
SID 885249
017-673 4603

No comments:

Post a Comment