Percutian Percuma Uolls!

Assalamualaikum w.b.t

Dua tiga hari ni penuh cerita leaders shaklee yang layak pergi ke langkawi kat wall facebook dan grup-grup wasap.. diorang pegi ni semuanya percuma tau! Ai is jeles.. 😂

Walaupun bulan lepas baru je pergi ke langkawi, tapi saya 200% percaya yang perasaannya pasti berbeza kalau dapat pergi ke langkawi ni secara tajaan sepenuhnya.. flight free, makan minum provided, hotel 5 star pun percuma (bilik besar woo), pemandangan hotel Subhanallah cantik yang amat! Aktiviti2 pun semua ditaja.. siap dapat hadiah lagi.. seronok giler kot!



Saya boleh bayangkan apa yang leaders ni rasa.. mesti terasa semua penat lelah yang dicurahkan selama ni berbaloi2 dan dihargai.. semua reward tu hanya untuk mereka yang berusaha bersungguh2 dan mereka sememangnya layak untuk mendapatkannya.. sebab saya tau di sebalik kejayaan pasti ada banyak kisah yang disembunyikan.. ada yang korbankan masa tidur bangun pukul 4 pagi untuk update blog tau! Haa.. ko mampu?

Saya jugak berazam untuk terus komited dengan bisnes shaklee ni.. tiap2 tahun asyik tengok orang je dapat rewards, diri sendiri nak jugak merasa kan.. makanya lepas ni kena gandakan lagi usaha.. come on Farah, you can make it happen!

Notakaki : awak awak kalau nak join saya bershaklee bagitau ye!

Me,
Farah
SID 885249
017-673 4603

No comments:

Post a Comment