Stay Positive!

Assalamualaikum w.b.t

Stay positive..

Sejak terjebak secara serius dengan shaklee ni, hp memang tak boleh renggang dari tangan.. kalau bateri low mulalah tak senang duduk.. haha.. macam semalam, bateri dah low (power bank pun tak bawak.. 😅) tak dapat nak buat sharing.. sedih ai tau!

Okaylah sebenarnya nak cerita ni sikap positif yang saya dapat bila sertai shaklee, khususnya team TuRBO dan iReach Family adalah SENTIASA BERFIKIRAN POSITIF.. ni bukan saje-saje sebut tau tapi memang inilah yang saya rasa sebenar-benarnya.. hihi.. 😊



Bukan saja fikir positif pasal shaklee, tapi turut membuka minda saya untuk menjadi insan yang lebih baik (baik dalam kehidupan di sini, juga dalam kehidupan di sana).. team ni juga banyak mendidik saya untuk sentiasa membantu mereka yang memerlukan.. azam saya satu hari nanti bila masa dan keadaan kewangan mengizinkan saya nak join jugak projek-projek bantuan yang mereka anjurkan.. ☺ 

Jujurnya banyak cerita leader-leader ni yang sangat memberi inspirasi buat diri saya.. bukan sekadar kisah kejayaan dalam bisnes tetapi jugak kisah inspirasi untuk memberi nilai-nilai kebaikan buat insan-insan lain..

Inilah antara #shakleeeffect saya.. bukan sekadar dapat kebaikan produk je tau tapi turut menambah nilai-nilai murni dalam kehidupan.. 😉

Notakaki : hari ni nak qadak sharing yang tak dapat buat semalam.. 💪💪

Me,
Farah
SID 885249
017-673 4603

No comments:

Post a Comment