Herbal Blend Dan Diriku

Assalamualaikum w.b.t

Apa yang saya nak cerita ni adalah satu produk yang langsung tak ada kena mengena dengan vitamin shaklee (tapi masih lagi produk shaklee).. produk ni pun kira produk yang wajib ada kat rumah.. hehe..

                             Apakah itu?
                    ↔ HERBAL BLEND ↔

Herbal blend ni bukan vitamin ye tapi krim serba guna.. 



Al-kisahnya masa pergi ziarah ke Istanbul pada tahun lepas (exactly inilah tarikhnya) masa tu musim sejuk.. bila sejuk, maka kulit cepat kering.. mujurlah ada Herbal Blend penyelamat kulit iolls.. 

Tiap kali lepas mandi memang sapu je kat seluruh badan.. masa dalam bas memang gatal je tangan ni nak sapu-sapu lagi.. bila rasa macam tak selesa pun sapu lagi dan lagi dan lagi.. tak berkira langsung nak pakai masa tu.. yang penting kulit iolls lembut.. haha..

Dah pakai baru tau betapa bestnya herbal blend ni.. saya suka sebab die tak melekit dan tak berminyak.. TAK ADA PARABEN jugak ye.. memang terasa lembab je kulit.. siap sapu kat muka lagi tau.. punyalah suka.. kalau nak ikutkan sebelum tu tak pandang sebelah mata pun herbal blend ni!

Ada sesetengah krim bila sapu nanti kulit akan merengsa, rasa macam pedih-pedih sikit.. lebih-lebih lagi yang jenis wangi-wangi tu.. sebab tu saya pakai herbal blend je.. mudah sebab yakin ianya selamat..

Lagi satu, herbal blend ni bila saya sapu tempat luka, luka tu jadi cepat kering dan cepat sembuh.. tak taulah sebab herbal blend ke bukan tapi memang itulah yang selalu terjadi.. 😅

Jadi inilah kisah saya yang jatuh cinta dengan herbal blend di istanbul.. 😍😍

Me,
Farah
SID 885249
017-673 4603

No comments:

Post a Comment