Kedai Shaklee Saya

Assalamualaikum w.b.t

Hai.. nama saya farah dan ini kad saya.. 😀


Haha.. okaylah rasanya ramai dah tau yang saya ni seorang pengedar sah shaklee yang sangat komited!

Yang taktau tu jom kita berkenalan.. say "hi" kat ruang komen ye.. 👇👇👇

Saya duduk di area seremban jadi kalau nak COD vitamin shaklee tu kita boleh bincang sama-sama bila dan di mana tempat nak berjumpa..

Kalau nak intai-intai kedai alam maya saya, jemputlah singgah link-link di bawah..

😍 Facebook : Farah Diana Norzam
      (kalau belum friend, add kite ye.. 😂)

😍 Fanpage : Saya Sihat
      (sudi-sudilah klik LIKE kat page tu.. 😁)

😍 Instagram : Saya Sihat
      (follow kite tau!)

😍 Blog : Blog Saya Sihat
http://qaseh-delima.blogspot.com (silakan explore blog kite yang padat dengan info tu.. 😎)

Kalau nak order vitamin atau nak tanya apa-apa pasal shaklee terus je roger no ni 》017-673 4603.. in shaa Allah kalau tak ada halangan cepat je saya reply.. 😁

Dan kalau rasa macam best je buat shaklee ni, terus hubungi no ni 》 017-673 4603 cepat-cepatan! 🙄

Sekali lagi..

Hai.. nama saya farah dan ini kad saya.. ✌

Me,
Farah
SID 885249
017-673 4603

No comments:

Post a Comment