Rezeki Itu Allah Yang Pegang

Assalamualaikum w.b.t

Lupa nak cerita..

Balik dari bercuti haritu terus register anak baru shaklee.. sebenarnya ada kisah di sebaliknya..

Puan A yang duduk jauh di sabah hubungi saya untuk dapatkan promosi diskaun 5% bagi 2 kotak kolagen powder + daftar ahli, betul-betul pada hari saya nak bertolak ke klia..

Untuk elakkan sebarang risiko, saya terus terang pada beliau yang saya tak ada di malaysia selama seminggu dan beliau perlu tunggu sehingga saya balik..

Ataupun option lain, saya memang dah berkira-kira nak pass je pada anak shaklee saya.. tapi beliau tetap nak tunggu saya balik..

Seminggu tu lama.. saya tau macam-macam perkara boleh terjadi.. lebih-lebih lagi kami saling tidak mengenali.. jadi pilihan yang ada hanyalah berdoa dan bertawakkal sepenuhnya..

Alhamdulillah.. sebaik balik je dari bercuti, beliau terus buat payment.. siap tambah order ESP lagi.. dan terus melayakkannya untuk dapat bonus pertama daripada shaklee..

Sungguhlah.. rezeki itu tak akan pernah tersalah alamat.. andai Allah dah tentukan ia adalah rezeki kita, maka ia tetap akan jadi milik kita.. yang penting kita kena doa, usaha, ikhtiar dan tawakkal kepada Ya Wahhab, Yang Maha Memberi..

Notakaki : kalau ikutkan, kebanyakan customer saya adalah orang yang saya tak kenal pun.. hanya berkenalan melalui alam maya jer.. ini juga dikira sebagai miracle kan?
 
#tsunamishaklee #shakleeeffect  #liveamazing #proG20

Me,
Farah
SID 885249
017-673 4603

No comments:

Post a Comment