Saya Seorang Tokey ESP Yang Berjaya!

Assalamualaikum w.b.t

Hai.. my name is farah and i am your trusted SID.. 🤗

(Saya juga seorang tokey ESP yang berjaya.. 😉)

Saya kenalkan diri dulu ye.. saya merupakan seorang SID (SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR) yang sah dengan no ID 885249.. 



Kalau awak ingin dapatkan maklumat produk atau nak tahu cara pengambilan setiap produk shaklee, jangan malu-malu untuk hubungi saya okay! In shaa Allah saya akan berusaha untuk bantu mana-mana yang mampu.. 😉

Untuk dapatkan kesan pengambilan suplemen yang optimum, pastikan awak dapatkannya daripada SID yang sah dan sentiasa ada untuk guide awak.. bukan lepas awak beli dia terus hilang tanpa khabar berita.. 😏

Sebab itulah pentingnya untuk awak mencari seorang SID BERILMU sebelum membeli (saya lah tu 😁).. bukan sekadar membeli dengan harga yang murah semata-mata.. saya sedia membantu sekiranya awak nak tanya apa pun sebab saya suka untuk berkongsi ilmu yang ada.. 😀

Akhir kata, Let’s be healthy together.. ♥

Semoga kita semua diberkati dan diredhai Allah hendaknya.. Insya Allah.. 

==========================

Eh, awak kalau nak beli ESP hubungi saya tau..

Kalau nak suplemen lain pun hubungi saya jugak..

Lagi kalau nak join saya buat bisnes shaklee sangat dialu-alukan untuk hubungi saya!

Me,
Farah
SID 885249
017-673 4603

No comments:

Post a Comment