Vitamin Kesayanganku

Assalamualaikum w.b.t

Vitamin kesayangan saya banyak sangat! 

ESP teman setia dari tahun 2012.. tapi kalau travel terpaksa pendam rindu dendam pada die.. malas nak angkut tong besar tu (boleh je masukkan dalam bekas kecik lain 😂).. sebab tu tak sabar nak dapatkan multi-stack dispenser tu.. 😃

OMEGA GUARD tak boleh tinggal.. jadi pergi mana-mana wajib bawak! Banyak sangat manfaat dan kelebihannya.. sebab tu lah saya sarankan semua orang kena ada omega guard lebih-lebih lagi yang dah berusia lebih 30 tahun.. 🤗

VITAMIN C pun baru 2-3 bulan ni amalkan secara konsisten.. yang saya perasan, walaupun seisi rumah kena batuk-batuk selesema, Alhamdulillah saya masih mampu bertahan daripada terkena jangkitan.. 😘

PEPPERMINT GINGER PLUS pun kena selalu ada.. buatnya tiba-tiba kena serangan angin, tak senang duduklah kite dibuatnya nanti.. 😅



Banyak lagi sebenarnya vitamin shaklee yang saya suka.. tapi 4 vitamin ni yang super duper punya cinta.. sebab tulah banyak cerita pasal vitamin-vitamin ni jer.. tak pernah kering idea kalau nak cerita sebab saya memang makan dan tau kesan-kesan best die.. 😁

Me,
Farah
SID 885249
017-673 4603

No comments:

Post a Comment